Voordat we op reis gaan... - Reisverslag uit Arnemuiden, Nederland van Lies en Maarten - WaarBenJij.nu Voordat we op reis gaan... - Reisverslag uit Arnemuiden, Nederland van Lies en Maarten - WaarBenJij.nu

Voordat we op reis gaan...

Door: Maarten

Blijf op de hoogte en volg Lies en Maarten

02 September 2015 | Nederland, Arnemuiden

We hopen op di. 15 sep te vertrekken en weer in Nederland terug te komen op vr. 16 okt.
Tussendoor ziet het er ongeveer als volgt uit:
We reizen met Anne-Marie en Raoul, onze dochter en schoonzoon naar Jakarta. We blijven daar 3 dagen om met z’n vieren daar te acclimatiseren en we logeren daar in een voormalig weeshuis.
Van daar uit vertrekken Lies en ik voor een reis door Java: Bandung, Pangandaran (aan de kust) en Yogjakarta. Anne-Marie en Raoul reizen door naar Sulawesi, waar ze een rondreis gaan maken.
Lies en ik reizen na bijna twee weken vanuit Yogjakarta ook naar Sulawesi, waar we in het noorden Anne-Marie en Raoul weer hopen te ontmoeten. Daar zullen we samen een apenopvang van de Nederlander Willie Smits bezoeken (interessant om zijn verhaal te lezen!) en waarschijnlijk ook nog een vulkaan beklimmen met overnachting bovenin. Daarna vertrekken we met z’n vieren naar de eilandengroep Bunaken, waar we gaan relaxen: Lies, Anne-Marie en Raoul gaan daar een duikcursus van 2 dagen volgen en omdat ik mijn brevet heb, kan ik wat duiken doen met een gids. Ook staat nog een duik met z’n vieren op het programma. Na een dag of 5 reizen we weer terug naar Jakarta en na daar nog even gerelaxt te hebben, reizen we weer naar huis.

Door dit blog proberen we iedereen op de hoogte te houden van onze reis. We zijn benieuwd naar jullie reacties!

• 15 September 2015 - 09:33

Nelleke:

Hoi Maarten en Lies,

Leuk om jullie reis mee te maken vanuit mijn stoel in Oostkapelle.
    We wensen jullie samen met Anne-Marie en Raoul een goede reis toe en geniet ervan.

Groetjes, Rinus en Nelleke

• 15 September 2015 - 14:27

Tini Visser:

Volgens mij zitten jullie nog in het vliegtuig. Hier heb ik maar naar prinsjesdag gekeken , dit omdat het hier flink regent. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen. Geniet er van. Tini

• 15 September 2015 - 16:52

Henk En Marjanne:

Hoi Lies en Maarten,

Nu op reis zonder ons, maar met jullie dochter en zoon.
    Heel bijzonder.
    We wensen jullie allen een heel fijne vakantie toe en leuk dat we jullie op deze manier kunnen volgen.

Groeten uut Aeremue
    Henk en Marjanne

• 15 September 2015 - 18:16

Ria En CorJohn :

Lies en Maarten,

Goede reis en leuk dat je ons hebt uitgenodigd om mee te lezen met jullie belevenissen daar aan de andere kant van de wereld!

CorJohn en Ria uit Dordrecht

• 16 September 2015 - 08:39

Plonus:

hoi lies en maarten
    Leuk om mee te lezen. het lijkt er op dat je op tijd weggaan, want hier is het nou toch echt herfst.Regen reg en nog eens regen.Goeie reis en tot op de blog.
    Groeten plonus.

• 16 September 2015 - 22:31

Ab En Anne:

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen en nu volle bak genieten!! We gaan jullie volgen hoor. Liefs ons

• 17 September 2015 - 19:18

Marijn En Judy :

Hoi Maarten en Lies!
    Jullie zijn inmiddels gearriveerd in een heel nieuwe wereld. Andere kleuren, geuren, mensen, gebouwen, natuur! Hopelijk acclimatiseren jullie snel.Een goede tijd!
    Groetjes uit een regenachtig Middelburg

• 17 September 2015 - 23:28

Ary:

Ben benieuwd naar jullie foto's. Geniet ervan met volle teugen!

• 18 September 2015 - 12:39

Lou En Jane:

hoi Maarten en Lies,

Fijn dat het tot nu toe voorspoedig is verlopen. Wij zijn benieuwd wat jullie van Jakarta vinden. Doe Ronald en Sally en uiteraard de kinderen de groeten.